72 podciągnięcia w 1/2 h (trening 30.01.2020)


Podciąganie to fajne ćwiczenie, które wspiera rozwój wspinaczkowy. Dzięki temu można zyskać siłę (dodając obciążenie) i wytrzymałość siłową (idąc na ilość powtórzeń, co tu prezentuję). Podciąganie ćwiczę już kilka miesięcy, a dokładnie od października 2019 (w filmiku pomyliłem się mówiąc 2018 zamiast 2019). Intensywnie przygotowuje się do kolejnego sezonu wspinania w skałach, a także liczę na przygodę z taternictwem (tam zapas wytrzymałości powinien się przydać). Podciągam się zarówno na ściance wspinaczkowej, jak i na siłowni. W przypadku ścianki to zazwyczaj końcowa faza treningu po uprzednim wspinaniu (tzw. dożynki).

O skuteczności zaprezentowanego treningu niech świadczy fakt, że niespełna miesiąc później w pół godziny podciągnąłem się 92 razy (o 20 więcej), w tym 13 w pierwszej serii.

PS Zapraszam na kanał -> Poczuj Magię Gór | YouTube

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s